STRONA GŁÓWNA KONFERENCJE I WARSZTATY SZKOLENIA DLA FIRM SZKOLENIA I KURSY KONTAKT
O firmie Współpraca Oferty Pracy KLIENCI FIRMY Bankowość Chemia Energetyka Farmacja Finanse Logistyka Ochrona środowiska Prawo Transport Zarządzanie
NASI PARTNERZY
 

Komunikacja marketingowa


Nazwa szkolenia: Komunikacja marketingowa
Terminy: 6-7.10.2011
Miejsce: Warszawa
Ilość godzin: 16 godzin, 2 dni
Cena: 500,00 zł, 1000+VAT dla firm

Program:

PROGRAM SZKOLENIA:
1. Strategia komunikacji marketingowej
Typy strategii komunikacji marketingowej: push, pull, profile
Co komunikować, czyli pozycjonowanie
Identyfikacja przewag konkurencyjnych
Strategiczne decyzje dotyczące treści komunikacji
Częstotliwość komunikacji w zależności od typu zakupu
 
2. Komunikacja do klienta indywidualnego a komunikacja do klienta instytucjonalnego
Różnice w odbiorze komunikatów marketingowych przez klientów indywidualnych i instytucjonalnych
Różnice w komunikacji B2C a B2B
 
3. Planowanie komunikacji marketingowej
Proces planowania komunikacji marketingowej
Metody budżetowania komunikacji marketingowej
Efektywność komunikacji marketingowej
 
4. Narzędzia komunikacji
Reklama - zasady działania i skuteczność reklamy - najnowsze teorie
specyfika poszczególnych typów reklamy i ich zastosowanie
konstrukcja przekazu w reklamie
pomiar efektywności reklamy
Promocja sprzedaży
kiedy stosować promocję sprzedaży?
rodzaje promocji sprzedaży
efektywność promocji sprzedaży
Public Relations
PR jako narzędzie kształtowania wizerunku
efekty działań public relations (pozytywne i negatywne)
Marketing bezpośredni
nowoczesne formy marketingu bezpośredniego
wykorzystanie internetu w marketingu bezpośrednim
warunki skuteczności marketingu bezpośredniego
Sprzedaż osobista
uwarunkowania skuteczności sprzedaży osobistej
zasady działania sprzedaży osobistej
Sponsoring i event marketing - kiedy sponsorowanie ma sens?
jak wybierać wydarzenia warte sponsorowania?
kreowanie własnych wydarzeń
 
5. Kształtowanie marki przez komunikację marketingową
Jak komunikacja marketingowa wpływa na markę?
Komunikowanie elementów marki i budowanie skojarzeń wtórnych
Świadomość i wizerunek marki jako efekty komunikacji


Prowadzący:
Anna Janiga - menedżer, konsultant ds. szkoleń, trener. Zajęcia prowadzi w formie szkoleń i warsztatów grupowych, indywidualnych, oraz coachingów z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i kompetencji menedżerskich. Bazuje na własnych programach tworzonych na najlepszych wzorach z uwzględnieniem realiów polskiego rynku. Wykładowca akademicki. Doświadczenie zdobyła w wyniku pracy i współpracy z korporacjami i dużymi firmami na polskim rynku.

Do obszarów jej kompetencji menedżerskich, szkoleniowych i doradczych należą: obsługa klienta, zarządzanie kluczowymi klientami, techniki sprzedaży, negocjacje, marketing, telemarketing i doradztwo oraz zarządzanie projektami. Autorka publikacji branżowych.

Swoje wieloletnie doświadczenie poparte analizą rynku potrafi przełożyć na bardzo ciekawe, twórcze programy dostosowane do potrzeb zarówno klienta indywidualnego jak i dużych korporacji.


Copyright © 2010 by Master Institute | All rights reserved ewipo.pl