STRONA GŁÓWNA KONFERENCJE I WARSZTATY SZKOLENIA DLA FIRM SZKOLENIA I KURSY KONTAKT
O firmie Współpraca Oferty Pracy KLIENCI FIRMY KLAUZULA INFORMACYJNA RODO Bankowość Chemia Energetyka Farmacja Finanse Logistyka Ochrona środowiska Prawo Transport Zarządzanie
NASI PARTNERZY
 

AKADEMIA MARKETINGU

Nazwa szkolenia:   AKADEMIA MARKETINGU
 
Program:  

CECHY MARKETINGU JAKO KONCEPCJI DZIALANIA NA RYNKU

OTOCZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA
  • Warunki działania przedsiębiorstwa (wewnętrzne i zewnętrzne)
  • Analiza sił napędowych konkurencji
  • Analiza grup strategicznych
  • Analiza SWOT
  • Metody portfelowe
ZACHOWANIA NABYWCOW NA RYNKU
  • Istota i uwarunkowania zachowań rynkowych konsumentów
  • Proces podejmowania decyzji zakupu
  • Segmentacja rynku – teoria i przykłady
INFORMACYJNE PODSTAWY MARKETINGU
  • Znaczenie informacji dla działań marketingowych przedsiębiorstwa
  • System informacji marketingowej
  • Istota i zakres badań marketingowych
  • Planowanie badań marketingowych
PRODUKT JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX
  • Klasyfikacja produktów
  • Cykl życia produktu ( koncepcja, fazy, działania w poszczególnych fazach)
  • Kształtowanie produktu ( unikalna propozycja sprzedaży)
  • Kształtowanie asortymentu produktów firmy
  • Marka – tożsamość i wizerunek
FUNKCJE I PODSTAWY KSZTAŁTOWANIA CEN W MARKETINGU
  • Popyt jako podstawa decyzji cenowych
  • Zachowania cenowe a konkurencja
  • Kształtowanie cen bazujące na kosztach
  • Regulacje prawne związane z cenami
  • Kształtowanie cen z przedsiębiorstwach handlowych i usługowych
DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW I USŁUG W MARKETINGU
  • Typy kanałów dystrybucji
  • Zasady i procedury wyboru kanałów dystrybucji
  • Uczestnicy kanałów na szczeblu hurtu i detalu
  • Kierowanie kanałami dystrybucji
PROMOCJA – FUNKCJE, CELE, INSTRUMENTY
  • Reklama
  • Promocja sprzedaży
  • Sprzedaż osobista
  • Public relations
  • Sponsorowanie
  • Programowanie działań promocyjnych
  • Budżet promocji
  • Badanie skuteczności działań promocyjnych
STRATEGIE MARKETINGOWE PRZEDSIĘBIORSTWA
  • Klasyfikacja strategii marketingowych w aspekcie rynku, klientów
  • Strategie marketingu-mix
  • Proces przygotowania strategii marketingowej
ZARZĄDZANIE PROCESAMI MARKETINGOWYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE
  • Planowanie działalności marketingowej przedsiębiorstwa
  • Kontrola marketingu
  • Organizowanie marketingu w przedsiębiorstwach

Prowadzący:
Anna Janiga - menedżer, konsultant ds. szkoleń, trener. Zajęcia prowadzi w formie szkoleń i warsztatów grupowych, indywidualnych, oraz coachingów z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i kompetencji menedżerskich. Bazuje na własnych programach tworzonych na najlepszych wzorach z uwzględnieniem realiów polskiego rynku. Wykładowca akademicki. Doświadczenie zdobyła w wyniku pracy i współpracy z korporacjami i dużymi firmami na polskim rynku.

Do obszarów jej kompetencji menedżerskich, szkoleniowych i doradczych należą: obsługa klienta, zarządzanie kluczowymi klientami, techniki sprzedaży, negocjacje, marketing, telemarketing i doradztwo oraz zarządzanie projektami. Autorka publikacji branżowych.

Swoje wieloletnie doświadczenie poparte analizą rynku potrafi przełożyć na bardzo ciekawe, twórcze programy dostosowane do potrzeb zarówno klienta indywidualnego jak i dużych korporacji.

Copyright © 2010 by Master Institute | All rights reserved ewipo.pl