STRONA GŁÓWNA KONFERENCJE I WARSZTATY SZKOLENIA DLA FIRM SZKOLENIA I KURSY KONTAKT
O firmie Współpraca Oferty Pracy KLIENCI FIRMY Bankowość Chemia Energetyka Farmacja Finanse Logistyka Ochrona środowiska Prawo Transport Zarządzanie
NASI PARTNERZY
 

KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE

Nazwa szkolenia:   KREATYWNOŚĆ W BIZNESIE
 
Cel:  

  • ukształtowanie postawy twórczej, pobudzanie kreatywności,
  • udoskonalanie umiejętności przełamywania schematów umysłowych i barier w twórczym myśleniu,
  • doskonalenie radzenia sobie z wewnętrznym krytykiem,
  • uruchomienie nowego spojrzenia na dotychczasowe rozwiązywanie problemów,
  • udoskonalanie umiejętności twórczego rozwiązywania problemów
 
Metody:  

Warsztaty

 

Prowadzący:
ADAM SOBIECHART

Adam Sobiechart jest doświadczonym trenerem kompetencji interpersonalnych. Specjalizuje się w szkoleniach z tematyki obsługi klienta, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, coachingu i kreatywności w biznesie. Jest także coachem (specjalizującym się w business i executive coachingu) posiadającym międzynarodowy certyfikat ICC (International Coaching Community).
Swoje ponad dziesięcioletnie doświadczenie szkoleniowe, przekazuje także innym poprzez szkolenie, wdrożenie, certyfikacje, superwizje i rozwój kadry trenerów wewnętrznych w firmach. Posiada także duże doświadczenie w zarządzaniu projektami szkoleniowymi (w tym pięcioletnie doświadczenie na stanowisku szefa projektu szkoleniowego).
Jest współtwórcą standardów obsługi klienta dla dużych sieci handlowych. W połączeniu z działaniami w obszarze kultury organizacyjnej, badaniami mystery shopping i badaniami marketingowymi opracowuje systemową politykę szkoleń i rozwoju personelu odpowiedzialnego za kontakt z klientem. Dzięki temu tworzy standardy jakości obsługi będące wyróżnikiem na tle konkurencji.
Jest także audytorem przeprowadzającym proces certyfikacji firm ubiegających się o godło „Firma Przyjazna Klientowi”.
Jest także autorem wielu artykułów i wypowiedzi eksperckich dla specjalistycznych wydawnictw i portali internetowych nt. zarządzania, sprzedaży, komunikacji w organizacji, coachingu, obsługi klienta oraz polityki szkoleniowej.
Podczas prowadzonych warsztatów tworzy przyjazną atmosferę, w której można w nieskrępowany sposób rozwijać swoje umiejętności i kompetencje oraz bezpiecznie eksperymentować podczas poznawania i rozwijania swoich prawdziwych możliwości przy jednoczesnym pokonywaniu swoich wcześniejszych ograniczeń.
Podczas jego szkoleń obowiązuje także klimat pozytywnego myślenia, które zaszczepia uczestnikom aby mogli je przekazywać swoim Klientom i współpracownikom.

Copyright © 2010 by Master Institute | All rights reserved ewipo.pl