STRONA GŁÓWNA KONFERENCJE I WARSZTATY SZKOLENIA DLA FIRM SZKOLENIA I KURSY KONTAKT
O firmie Współpraca Oferty Pracy KLIENCI FIRMY KLAUZULA INFORMACYJNA RODO Bankowość Chemia Energetyka Farmacja Finanse Logistyka Ochrona środowiska Prawo Transport Zarządzanie
NASI PARTNERZY
 

ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE

Nazwa szkolenia:   ASERTYWNOŚĆ W PRAKTYCE
 
Cel:  

Celem szkolenia jest polepszenie skuteczności działania i jakości relacji z innymi ludźmi przy wykorzystaniu asertywności. Uczestniczy uczą się, jak skutecznie osiągać swoje cele, jak w skuteczny i jasny sposób okazywać swoje emocje i opinie, zarówno pozytywne, jak i negatywne. Uczą się także konstruktywnego przyjmowania ocen negatywnych i pozytywnych, a także panowania nad stresem i emocjacji w sytuacjach trudnych. Poznają techniki radzenia sobie z zachowaniami manipulacyjnymi.

 

 
Metody:  

Nasze szkolenia z umiejętności praktycznych składają się z części wprowadzającej, a następnie prowadzone są zajęcia praktyczne, mające na celu zapoznanie uczestników z odpowiednimi technikami, które są ćwiczone w trakcie zajęć. Nasi trenerzy chętnie zapoznają się z zagadnieniami prezentowanymi przez uczestników, a następnie pracują w oparciu o problemy i sytuacje zgłaszane przez uczestników.

 

Prowadzący:
ADAM SOBIECHART

Adam Sobiechart jest doświadczonym trenerem kompetencji interpersonalnych. Specjalizuje się w szkoleniach z tematyki obsługi klienta, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, coachingu i kreatywności w biznesie. Jest także coachem (specjalizującym się w business i executive coachingu) posiadającym międzynarodowy certyfikat ICC (International Coaching Community).
Swoje ponad dziesięcioletnie doświadczenie szkoleniowe, przekazuje także innym poprzez szkolenie, wdrożenie, certyfikacje, superwizje i rozwój kadry trenerów wewnętrznych w firmach. Posiada także duże doświadczenie w zarządzaniu projektami szkoleniowymi (w tym pięcioletnie doświadczenie na stanowisku szefa projektu szkoleniowego).
Jest współtwórcą standardów obsługi klienta dla dużych sieci handlowych. W połączeniu z działaniami w obszarze kultury organizacyjnej, badaniami mystery shopping i badaniami marketingowymi opracowuje systemową politykę szkoleń i rozwoju personelu odpowiedzialnego za kontakt z klientem. Dzięki temu tworzy standardy jakości obsługi będące wyróżnikiem na tle konkurencji.
Jest także audytorem przeprowadzającym proces certyfikacji firm ubiegających się o godło „Firma Przyjazna Klientowi”.
Jest także autorem wielu artykułów i wypowiedzi eksperckich dla specjalistycznych wydawnictw i portali internetowych nt. zarządzania, sprzedaży, komunikacji w organizacji, coachingu, obsługi klienta oraz polityki szkoleniowej.
Podczas prowadzonych warsztatów tworzy przyjazną atmosferę, w której można w nieskrępowany sposób rozwijać swoje umiejętności i kompetencje oraz bezpiecznie eksperymentować podczas poznawania i rozwijania swoich prawdziwych możliwości przy jednoczesnym pokonywaniu swoich wcześniejszych ograniczeń.
Podczas jego szkoleń obowiązuje także klimat pozytywnego myślenia, które zaszczepia uczestnikom aby mogli je przekazywać swoim Klientom i współpracownikom.


STELLA BRALA

Absolwentka trzech specjalizacji na Wydziale Psychologii –Podstawy teorii organizacji i zarządzania kadrami; Procesy grupowe, treningi rozwoju osobowości i trening interpersonalny; Szkolenia metodami aktywnymi w firmach i instytucjach. Absolwentka szkoły Trenerów, ukończyła Kurs Coaching’u oraz wiele kursów i szkoleń z zakresu rozwoju osobistego. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, wykładowca w Instytucie Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk, w Szkole Trenerów Administracji i Biznesu oraz w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania. Dodatkowo od kilku lat prowadzi szkolenia dla administracji państwowej i dla dużych korporacji międzynarodowych.
Copyright © 2010 by Master Institute | All rights reserved ewipo.pl