STRONA GŁÓWNA KONFERENCJE I WARSZTATY SZKOLENIA DLA FIRM SZKOLENIA I KURSY KONTAKT
O firmie Współpraca Oferty Pracy KLIENCI FIRMY Bankowość Chemia Energetyka Farmacja Finanse Logistyka Ochrona środowiska Prawo Transport Zarządzanie
NASI PARTNERZY
 

AUTORSKIE FABULARNE GRY ZESPOŁOWE

Nazwa szkolenia:   AUTORSKIE FABULARNE GRY SZKOLENIOWE
 
Cel:  

Celem gry szkoleniowej jest lepsze zrozumienie funkcjonowania w grupie - pracowniczej bądź towarzyskiej. Za pomocą odtwarzanych ról, często egzotycznych, a przez to atrakcyjnych i pobudzających wyobraźnię postaci, uczestnicy mogą zaobserwować i zrozumieć mechanizmy rządzące ich zachowaniami, zobaczyć siebie i innych z nieosiągalnej na codzień perspektywy (np. w scenerii średniowiecznego zamku), która pozwala na zrelaksowanie się i głębsze wejście w odgrywaną postać, co prowadzi do swobodniejszego, a przez to naturalniejszego zachowania.

 
Metody:  

Gry faburalne są organizowane w formie kilkudniowych wyjazdów. Od zwykłych wyjazdów integracyjnych różnią się nową, atrakcyjną formą i zadaniami, w których zawsze chętnie biorą udział wszyscy uczestnicy.

 

Prowadzący:
Adam Sobiechart jest doświadczonym trenerem kompetencji interpersonalnych. Specjalizuje się w szkoleniach z tematyki obsługi klienta, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, coachingu i kreatywności w biznesie. Jest także coachem (specjalizującym się w business i executive coachingu) posiadającym międzynarodowy certyfikat ICC (International Coaching Community).
Swoje ponad dziesięcioletnie doświadczenie szkoleniowe, przekazuje także innym poprzez szkolenie, wdrożenie, certyfikacje, superwizje i rozwój kadry trenerów wewnętrznych w firmach. Posiada także duże doświadczenie w zarządzaniu projektami szkoleniowymi (w tym pięcioletnie doświadczenie na stanowisku szefa projektu szkoleniowego).
Jest współtwórcą standardów obsługi klienta dla dużych sieci handlowych. W połączeniu z działaniami w obszarze kultury organizacyjnej, badaniami mystery shopping i badaniami marketingowymi opracowuje systemową politykę szkoleń i rozwoju personelu odpowiedzialnego za kontakt z klientem. Dzięki temu tworzy standardy jakości obsługi będące wyróżnikiem na tle konkurencji.
Jest także audytorem przeprowadzającym proces certyfikacji firm ubiegających się o godło „Firma Przyjazna Klientowi”.
Jest także autorem wielu artykułów i wypowiedzi eksperckich dla specjalistycznych wydawnictw i portali internetowych nt. zarządzania, sprzedaży, komunikacji w organizacji, coachingu, obsługi klienta oraz polityki szkoleniowej.
Podczas prowadzonych warsztatów tworzy przyjazną atmosferę, w której można w nieskrępowany sposób rozwijać swoje umiejętności i kompetencje oraz bezpiecznie eksperymentować podczas poznawania i rozwijania swoich prawdziwych możliwości przy jednoczesnym pokonywaniu swoich wcześniejszych ograniczeń.
Podczas jego szkoleń obowiązuje także klimat pozytywnego myślenia, które zaszczepia uczestnikom aby mogli je przekazywać swoim Klientom i współpracownikom.

Copyright © 2010 by Master Institute | All rights reserved ewipo.pl