STRONA GŁÓWNA KONFERENCJE I WARSZTATY SZKOLENIA DLA FIRM SZKOLENIA I KURSY KONTAKT
O firmie Współpraca Oferty Pracy KLIENCI FIRMY Bankowość Chemia Energetyka Farmacja Finanse Logistyka Ochrona środowiska Prawo Transport Zarządzanie
NASI PARTNERZY
 

UMIEJĘTNOSCI SPRZEDAŻOWE

Nazwa szkolenia:   UMIEJĘTNOSCI SPRZEDAŻOWE
 
Cel:  

Wzmocnienie kultury organizacji nastawionej na ciągłe doskonalenie – organizacji uczącej się.

 
Metody:  

Warsztat

 
Program:  

Analiza procesu sprzedaży
Proces, zasady i elastyczność w procesie sprzedaży.
Komunikowanie się - nieustanny i dwustronny proces w relacji z klientem. Sterowanie rozmową handlową przy pomocy pytań.
Ja jako sprzedawca.
Moja motywacja do sprzedawania – jaki ma charakter i co z tego wynika?
Doskonalenie umiejętności sterowania rozmową handlową. Od zaciekawienia do zamknięcia sprzedaży.
Produkty i usługi  które oferuję...
Motywowanie nabywców i sprzedaż korzyści. Model CZK (Cecha, Zaleta, Korzyść) w zastosowaniu do oferty.
Jak zdobyć nowego klienta?
Wykorzystanie metodyki ASQ w pozyskiwaniu nowych kontrahentów.
Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach.


Prowadzący:
Adam Sobiechart jest doświadczonym trenerem kompetencji interpersonalnych. Specjalizuje się w szkoleniach z tematyki obsługi klienta, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, coachingu i kreatywności w biznesie. Jest także coachem (specjalizującym się w business i executive coachingu) posiadającym międzynarodowy certyfikat ICC (International Coaching Community).
Swoje ponad dziesięcioletnie doświadczenie szkoleniowe, przekazuje także innym poprzez szkolenie, wdrożenie, certyfikacje, superwizje i rozwój kadry trenerów wewnętrznych w firmach. Posiada także duże doświadczenie w zarządzaniu projektami szkoleniowymi (w tym pięcioletnie doświadczenie na stanowisku szefa projektu szkoleniowego).
Jest współtwórcą standardów obsługi klienta dla dużych sieci handlowych. W połączeniu z działaniami w obszarze kultury organizacyjnej, badaniami mystery shopping i badaniami marketingowymi opracowuje systemową politykę szkoleń i rozwoju personelu odpowiedzialnego za kontakt z klientem. Dzięki temu tworzy standardy jakości obsługi będące wyróżnikiem na tle konkurencji.
Jest także audytorem przeprowadzającym proces certyfikacji firm ubiegających się o godło „Firma Przyjazna Klientowi”.
Jest także autorem wielu artykułów i wypowiedzi eksperckich dla specjalistycznych wydawnictw i portali internetowych nt. zarządzania, sprzedaży, komunikacji w organizacji, coachingu, obsługi klienta oraz polityki szkoleniowej.
Podczas prowadzonych warsztatów tworzy przyjazną atmosferę, w której można w nieskrępowany sposób rozwijać swoje umiejętności i kompetencje oraz bezpiecznie eksperymentować podczas poznawania i rozwijania swoich prawdziwych możliwości przy jednoczesnym pokonywaniu swoich wcześniejszych ograniczeń.
Podczas jego szkoleń obowiązuje także klimat pozytywnego myślenia, które zaszczepia uczestnikom aby mogli je przekazywać swoim Klientom i współpracownikom.
Copyright © 2010 by Master Institute | All rights reserved ewipo.pl