STRONA GŁÓWNA KONFERENCJE I WARSZTATY SZKOLENIA DLA FIRM SZKOLENIA I KURSY KONTAKT
O firmie Współpraca Oferty Pracy KLIENCI FIRMY Bankowość Chemia Energetyka Farmacja Finanse Logistyka Ochrona środowiska Prawo Transport Zarządzanie
NASI PARTNERZY
 

ZARZĄDZANIE MARKĄ

Nazwa szkolenia:   ZARZĄDZANIE MARKĄ
 
Program:  

PROGRAM SZKOLENIA:  

 1. Koncepcja, znaczenie i zakres marki

  • Co to jest marka?
  • Relacja między marką a produktem
  • Znaczenie marki dla nabywców i producentów
  • Szerokość koncepcji marki

2. Kapitał marki (Brand Equity)

  • Definicja kapitału marki
  • Aktywa i pasywa kapitału marki
  • Budowanie kapitału marki
  • Źródła kapitału marki
  • Korzyści wynikające z kapitału marki

3. Proces budowy marki

  • Tworzenie tożsamości marki
  • Zasady wyboru elementów marki: nazwa, logotyp, symbol, postać, opakowanie, slogan
  • Strategia marki a plan marketingowy
  • Dodatkowe elementy wpływające na percepcję marki tzw. skojarzenia wtórne
  • Świadomość marki
  • Wizerunek marki

4. Strategia marki

  • Pozycjonowanie marki - metody i techniki
  • Macierz marka - produkt
  • Projektowanie hierarchii marek, w tym strategie migracyjne
  • Marketing doświadczalny - projektowanie doświadczenia klienta
  • Marketing emocjonalny - projektowanie stanu emocjonalnego klienta

5. Komunikacja marki

  • Model komunikacji (zaangażowany odbiorca)
  • Płytki model przetwarzania informacji i jego znaczenie dla percepcji marki i reklamy
  • Omówienie narzędzi komunikacji pod kątem ich wpływu na postrzeganie marki: reklama, promocja sprzedaży, public relations, sprzedaż osobista, marketing bezpośredni, event marketing i sponsoring, marketing internetowy, nowe media

6. Pomiar marki

  • Jakościowe i ilościowe techniki pomiaru
  • Metody pomiaru efektów kapitału marki: metody komparatywne, metody kompleksowe
  • System pomiaru kapitału marki

7. Wybrane zagadnienia zarządzania marką

  • Wzmacnianie marki w długim okresie czasu
  • Kryzys marki
  • Rewitalizacja marki
  • Rozszerzanie marki   

 


Prowadzący:
Anna Janiga - menedżer, konsultant ds. szkoleń, trener. Zajęcia prowadzi w formie szkoleń i warsztatów grupowych, indywidualnych, oraz coachingów z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i kompetencji menedżerskich. Bazuje na własnych programach tworzonych na najlepszych wzorach z uwzględnieniem realiów polskiego rynku. Wykładowca akademicki. Doświadczenie zdobyła w wyniku pracy i współpracy z korporacjami i dużymi firmami na polskim rynku.

Do obszarów jej kompetencji menedżerskich, szkoleniowych i doradczych należą: obsługa klienta, zarządzanie kluczowymi klientami, techniki sprzedaży, negocjacje, marketing, telemarketing i doradztwo oraz zarządzanie projektami. Autorka publikacji branżowych.

Swoje wieloletnie doświadczenie poparte analizą rynku potrafi przełożyć na bardzo ciekawe, twórcze programy dostosowane do potrzeb zarówno klienta indywidualnego jak i dużych korporacji.


Copyright © 2010 by Master Institute | All rights reserved ewipo.pl