|
|
ZARZĄDZANIE MARKĄ |
Nazwa szkolenia: |
ZARZĄDZANIE MARKĄ |
|
Program: |
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Koncepcja, znaczenie i zakres marki
- Co to jest marka?
- Relacja między marką a produktem
- Znaczenie marki dla nabywców i producentów
- Szerokość koncepcji marki
2. Kapitał marki (Brand Equity)
- Definicja kapitału marki
- Aktywa i pasywa kapitału marki
- Budowanie kapitału marki
- Źródła kapitału marki
- Korzyści wynikające z kapitału marki
3. Proces budowy marki
- Tworzenie tożsamości marki
- Zasady wyboru elementów marki: nazwa, logotyp, symbol, postać, opakowanie, slogan
- Strategia marki a plan marketingowy
- Dodatkowe elementy wpływające na percepcję marki tzw. skojarzenia wtórne
- Świadomość marki
- Wizerunek marki
4. Strategia marki
- Pozycjonowanie marki - metody i techniki
- Macierz marka - produkt
- Projektowanie hierarchii marek, w tym strategie migracyjne
- Marketing doświadczalny - projektowanie doświadczenia klienta
- Marketing emocjonalny - projektowanie stanu emocjonalnego klienta
5. Komunikacja marki
- Model komunikacji (zaangażowany odbiorca)
- Płytki model przetwarzania informacji i jego znaczenie dla percepcji marki i reklamy
- Omówienie narzędzi komunikacji pod kątem ich wpływu na postrzeganie marki: reklama, promocja sprzedaży, public relations, sprzedaż osobista, marketing bezpośredni, event marketing i sponsoring, marketing internetowy, nowe media
6. Pomiar marki
- Jakościowe i ilościowe techniki pomiaru
- Metody pomiaru efektów kapitału marki: metody komparatywne, metody kompleksowe
- System pomiaru kapitału marki
7. Wybrane zagadnienia zarządzania marką
- Wzmacnianie marki w długim okresie czasu
- Kryzys marki
- Rewitalizacja marki
- Rozszerzanie marki
|
Prowadzący:
|
Anna Janiga - menedżer, konsultant ds. szkoleń, trener. Zajęcia prowadzi w formie szkoleń i warsztatów grupowych, indywidualnych, oraz coachingów z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i kompetencji menedżerskich. Bazuje na własnych programach tworzonych na najlepszych wzorach z uwzględnieniem realiów polskiego rynku. Wykładowca akademicki. Doświadczenie zdobyła w wyniku pracy i współpracy z korporacjami i dużymi firmami na polskim rynku.
Do obszarów jej kompetencji menedżerskich, szkoleniowych i doradczych należą: obsługa klienta, zarządzanie kluczowymi klientami, techniki sprzedaży, negocjacje, marketing, telemarketing i doradztwo oraz zarządzanie projektami. Autorka publikacji branżowych.
Swoje wieloletnie doświadczenie poparte analizą rynku potrafi przełożyć na bardzo ciekawe, twórcze programy dostosowane do potrzeb zarówno klienta indywidualnego jak i dużych korporacji.
|
|
|
|