STRONA GŁÓWNA KONFERENCJE I WARSZTATY SZKOLENIA DLA FIRM SZKOLENIA I KURSY KONTAKT
O firmie Współpraca Oferty Pracy KLIENCI FIRMY Bankowość Chemia Energetyka Farmacja Finanse Logistyka Ochrona środowiska Prawo Transport Zarządzanie
NASI PARTNERZY
 

Akademia Marketingu


Nazwa szkolenia: Akademia Marketingu
Terminy: 6-7.10.2011
Miejsce: Warszawa
Ilość osób: 6-12
Ilość godzin: 16 godzin, 2 dni
Cena: 600,00 zł

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest przedstawienie podstawowych obszarów marketingu a w szczególności narzedzi marketingowych. Uczestnicy nabędą wiedzę na temat produktu, ceny, dystrybucji ii promocji  a także badań marketingowych i planowania.


Szkolenie kierujemy do:
  • pracowników działów marketingu
  • osób zainteresowanych zdobyciem nowych kwalifikacji
  • absolwentów szkół wyższych chcących poszerzyćswoją wiedzę o markeing

Metody:

szkolenie prowadzone jest w formie wykładów i ćwiczeń


Program:

 

 

I.    CECHY MARKETINGU JAKO KONCEPCJI DZIALANIA NA RYNKU

II.   OTOCZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA

  • Warunki działania przedsiębiorstwa (wewnętrzne i zewnętrzne)
  • Analiza sił napędowych konkurencji
  • Analiza grup strategicznych
  • Analiza SWOT
  • Metody portfelowe

III.    ZACHOWANIA NABYWCOW NA RYNKU

  • Istota i uwarunkowania zachowań rynkowych konsumentów
  • Proces podejmowania decyzji zakupu
  • Segmentacja rynku – teoria i przykłady

IV.    INFORMACYJNE PODSTAWY MARKETINGU

  • Znaczenie informacji dla działań marketingowych przedsiębiorstwa
  • System informacji marketingowej
  • Istota i zakres badań marketingowych
  • Planowanie badań marketingowych

V.     PRODUKT JAKO ELEMENT MARKETINGU MIX

  • Klasyfikacja produktów
  • Cykl życia produktu ( koncepcja, fazy, działania w poszczególnych fazach)
  • Kształtowanie produktu ( unikalna propozycja sprzedaży)
  • Kształtowanie asortymentu produktów firmy
  • Marka – tożsamość i wizerunek

VI.    FUNKCJE I PODSTAWY KSZTAŁTOWANIA CEN W MARKETINGU

  • Popyt jako podstawa decyzji cenowych
  • Zachowania cenowe a konkurencja
  • Kształtowanie cen bazujące na kosztach
  • Regulacje prawne związane z cenami
  • Kształtowanie cen z przedsiębiorstwach handlowych i usługowych

VII.   DYSTRYBUCJA PRODUKTÓW I USŁUG W MARKETINGU

  • Typy kanałów dystrybucji
  • Zasady i procedury wyboru kanałów dystrybucji
  • Uczestnicy kanałów na szczeblu hurtu i detalu
  • Kierowanie kanałami dystrybucji

VIII.  PROMOCJA – FUNKCJE, CELE, INSTRUMENTY

  • Reklama
  • Promocja sprzedaży
  • Sprzedaż osobista
  • Public relations
  • Sponsorowanie
  • Programowanie działań promocyjnych
  • Budżet promocji
  • Badanie skuteczności działań promocyjnych

IX.    STRATEGIE MARKETINGOWE PRZEDSIĘBIORSTWA

  • Klasyfikacja strategii marketingowych w aspekcie rynku, klientów
  • Strategie marketingu-mix
  • Proces przygotowania strategii marketingowej

X.     ZARZĄDZANIE PROCESAMI MARKETINGOWYMI W PRZEDSIĘBIORSTWIE

  • Planowanie działalności marketingowej przedsiębiorstwa
  • Kontrola marketingu
  • Organizowanie marketingu w przedsiębiorstwach

 


Prowadzący:
Anna Janiga - menedżer, konsultant ds. szkoleń, trener. Zajęcia prowadzi w formie szkoleń i warsztatów grupowych, indywidualnych, oraz coachingów z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i kompetencji menedżerskich. Bazuje na własnych programach tworzonych na najlepszych wzorach z uwzględnieniem realiów polskiego rynku. Wykładowca akademicki. Doświadczenie zdobyła w wyniku pracy i współpracy z korporacjami i dużymi firmami na polskim rynku.

Do obszarów jej kompetencji menedżerskich, szkoleniowych i doradczych należą: obsługa klienta, zarządzanie kluczowymi klientami, techniki sprzedaży, negocjacje, marketing, telemarketing i doradztwo oraz zarządzanie projektami. Autorka publikacji branżowych.

Swoje wieloletnie doświadczenie poparte analizą rynku potrafi przełożyć na bardzo ciekawe, twórcze programy dostosowane do potrzeb zarówno klienta indywidualnego jak i dużych korporacji.


Copyright © 2010 by Master Institute | All rights reserved ewipo.pl