STRONA GŁÓWNA KONFERENCJE I WARSZTATY SZKOLENIA DLA FIRM SZKOLENIA I KURSY KONTAKT
O firmie Współpraca Oferty Pracy KLIENCI FIRMY KLAUZULA INFORMACYJNA RODO Bankowość Chemia Energetyka Farmacja Finanse Logistyka Ochrona środowiska Prawo Transport Zarządzanie
NASI PARTNERZY
 

Kurs asystencko-sekretarski


Nazwa szkolenia: Kurs asystencko-sekretarski
Terminy: 5-23.09; 17-18 i 24-25.09.2011
Miejsce: Warszawa, Al. Jerozolimksie 44
Ilość osób: 10-15
Ilość godzin: 30
Cena: 500,00 zł

Program:

I. Zasady organizacji biura i sekretariatu

1. Co to jest sekretariat

2. Sekretariat w strukturze organizacji firmy
- sekretariat w małej firmie prywatnej
- sekretariat w przedsiębiorstwie państwowym
- sekretariat w spółce akcyjnej
- sekretariat w administracji państwowej
- sekretariat w administracji samorządowej

3. Czynności kancelaryjne w sekretariacie

4. Fazy obiegu pism

5. Minimum na temat korespondencji

6. Zarządzanie czasem

7. Szefowie i asystentki

8. Współpracownicy i interesanci

9. Rozmowy telefoniczne

10. Delegacje służbowe, krajowe i zagraniczne

II. Zagadnienia kultury i etyki zawodu

1. Jaki jest ideał asystentki - sekretarki?

2. Profesjonalizm sekretarki

III.Komputeryzacja prac biurowych

1. Word

2. Excel

3. PowerPoint

4. Access

5. Poczta elektroniczna

6. Internet

7. Intranet

8. Elektroniczny notes menedżerski

IV. Poznanie obsługi urządzeń techniki biurowej

1. Komputer

2. Fax

3. Kserokopiarka

4. Skaner

V. Prawo pracy (kadrowe)


Prowadzący:
Anna Janiga - menedżer, konsultant ds. szkoleń, trener. Zajęcia prowadzi w formie szkoleń i warsztatów grupowych, indywidualnych, oraz coachingów z zakresu sprzedaży, obsługi klienta i kompetencji menedżerskich. Bazuje na własnych programach tworzonych na najlepszych wzorach z uwzględnieniem realiów polskiego rynku. Wykładowca akademicki. Doświadczenie zdobyła w wyniku pracy i współpracy z korporacjami i dużymi firmami na polskim rynku.

Do obszarów jej kompetencji menedżerskich, szkoleniowych i doradczych należą: obsługa klienta, zarządzanie kluczowymi klientami, techniki sprzedaży, negocjacje, marketing, telemarketing i doradztwo oraz zarządzanie projektami. Autorka publikacji branżowych.

Swoje wieloletnie doświadczenie poparte analizą rynku potrafi przełożyć na bardzo ciekawe, twórcze programy dostosowane do potrzeb zarówno klienta indywidualnego jak i dużych korporacji.


Copyright © 2010 by Master Institute | All rights reserved ewipo.pl